Welcome to April's Life

What the hell

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ

از جمعه هدیه ها رو سفارش دادم به یه نفر که اون به نمایندگی از من خریدهارو انجام بده، کادو کنه و بفرسته منزل شخص موردنظر.....بعد خب من فک میکردم هدیه ها رو زودتر سفارش میده  و اوکی میکنه و منتظر میمونه که من بگم کی بفرسته...که البته درستش هم همین کار بود...با اینکه فردا تولده ولی من میخواستم امروز عصر هدیه ها ارسال شن..چون فردا ممکنه خونه نباشه...جایی بره به مناسبت تولد و اینا...خلاصه که الان تازه مسول پیگیری و ارسال هدایا پیام داده که تازه زنگ زده سفارش بده و ظاهرا هم اون چیزی که من مبخوام تموم شده موجود نیست😐 خب لامصب اگه همون جمعه سفارش میدادی و معلوم میشد موجود ندارن  تا امروز من یه فکری می کردم..الان دقیقه ۹۰ چیکار کنم دقیقا؟🙄خلاصه که بعید میدونم امروز هدیه ها ارسال شه...فردا هم خب نمیتونم با هیچ بهانه ای طرفو مجبور کنم خونه باشه و خودش ممکنه برنامه داشته باشه..در خوشبینانه ترین حالت، احتمال میدم سه شنبه یعنی فردای روز تولد کادوهاش به دستش برسه😑

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۹
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی