Welcome to April's Life

4th

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

امسال سالگرد دوستیمونه...کی فکرشو می کرد دوستیمون انقد طولانی شه😄 من که خودم تخمین زده بودم نهایت یه سال ادامه بدیم...ولی مثکه هر دو راضی هستیمو داریم ادامه میدیم...البته که ماه پیش و عید حسابی گردوخاک کردیم و من خیلی داشتم به جدایی فکر می کردم ولی خب خوشحالم که تو عصبانیت تصمیم عجولانه نگرفتم🙂 

این روز قشنگ مبارک جفتمون..به امید روزای قشنگتر🥰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۷
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی