Welcome to April's Life

He is so depressed

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶ ب.ظ

همیشه بهم می گفت آدم افسرده ایه من باورم نمی شد..امشب که دیدم نهایت هدفش زندگی به همین‌منوال و نهایتا تا ۱۰ سال دیگه است واقعا ازش ناامید شدم😐 مثل اینکه واقعا افسردست! البته که خودمم تا هفته پیش حال روحیم خوش نبود و به خاطر بدبختی های سرشار و خبرهای نا امید کننده واقعا به ته خط رسیده بودم...ولی میخوام سخت ترین کاری که همیشه ازش فرار میکردمو انجام بدم چون اگه موفق بشم شاید بشه امیدی به آینده داشت...دوست داشتم اونم بزرگ فکر کنه...به کم قانع نباشه...به دنبال تغییر توی زندگیش باشه...ولی خب دیگه..اینجوری راحته دیگه..و البته شرایط خانوادگیشم با من متفاوته..خلاصه که با این وضع کرونا اینکه تا ۱۰ سال دیگه زنده باشیم شاید توقع زیادی باشه ولی به هرحال باید به زندگی امید داشت😶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۱
April April

نظرات  (۱)

منم این روزا از دوستام همش همین سوالو میکنم؛ که شما امید دارین اصن؟ منتظرم بگن اره بابا هنوزم میشه زندگی کرد برنامه چید و هزارتا چیز دیگه. کلا نمیدونم کجا دنبال امید بگردم...

پاسخ:
هممون تو همچین شرایطی هستیم متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی