Welcome to April's Life

Free soul

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ

قرار بود راجع به همه چی بشینیم صحبت کنیم ولی نه اون‌پیداش شد نه من پیامی دادم! یادم افتاد به رابطه ی دوستیم با یکی از دوستای دخترم  که یه روز دیگه نه من پیام دادم و نه اون و رابطه دوستیمون برای همیشه تموم شد! 

خب من حال روحیم خیلی خوبه از دیروز..حالا چرا نمیدونم😆اصولا باید ناراحت باشم ولی خب فک کنم دارم کار درستی میکنم. اینکه دارم خودمو آزاد میکنم از کسی که بهم توجه و عشقی که دوست داشتمو  لایقش بودم رو نمیداد! 

الان تنها چیزی که دلم‌میخواد اینه که پامیشدم میرفتم سفر...یکم تفریح میکردم برای خودم...و بعد برمیگشتم...متاسفانه باید حداقل تا عید صبر کنم ! و هیچ سفری در کار نیست😑

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۳
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی