Welcome to April's Life

خسته تر از همیشه

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ق.ظ

جنبه احساسی یک رابطه اونقدر برام اهمیت داره که اگه نباشه یا کمرنگ شه حسابی از رابطم خسته و دلزده میشم..در مراحل شدیدتر حتی ممکنه به مرحله بی تفاوتی و کات هم برسم...متاسفانه الان در مرحله نزدیک به شدیدم و حتی اگه منجر به کات هم شه ناراحت نمیشم...چون در حال حاضر زیاد هم راضی و خوشحال نیستم...در واقع هدف من از وارد شدن به رابطه همون بعد احساسیشه و لا غیر...نه دنبال پول کسیم..نه دنبال ماشین‌مدل بالای طرفم....نه دنبال اینم کادوهای رنگارنگ بگیرم و نه اینجور چیزا..که خداروشکر عقده مادیات این مدلی رو ندارم اصلا..فقط کسی رو میخوام که احساسم رو بفهمه و متقابلا توانایی ابراز احساسات داشته باشه...کسی رو میخوام که اگه گفتم دوست دارم بدونه واقعا به این حرف معتقدم و به هر کسی این حرفو نمیرنم.فک نکنه منم مث یه سری دخترام که دارم فیلم بازی میکنم و این جمله رو به هر کسی میگم....و خب دوست دارم اونم اونقدری بهم علاقه داشته باشه که در جواب نگه مرسی بلکه بگه دوست دارم...همین...فردا قرار شد صحبت کنیم..میخوام با جزییات زیاد باهاش صحبت کنم و سوالات ریز ازش بپرسم...البته که خودم جوابا رو میدونم ولی میخوام خودشم بره سراغ درونیاتش و به خودش رجوع کنه و متوجه بشه اگه کات کردیم دلیل داشته و بیخود رابطمون تموم نشده...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۲
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی