Welcome to April's Life

گاد پیلیز هلپ

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ق.ظ

عاشق شدن مثل یه باتلاقه...هر چی بیشتر دست و پا بزنی که عاشقش نشی انگار بیشتر به عشقش گرفتار میشی...احساس میکنم دارم خودمو تو دردسر بزرگی میندازم😆 از اونور هم احساس خفگی میکنم که مجبورم هیچی بروز ندم و وانمود کنم همه چی عادیه! احتمالا در آینده نزدیک بالاخره حسمو بروز میدم وخودمو از این حجم از فشار خلاص میکنم!! البته با بروز دادن حسم فک نکنم چیزی درست شه چون اوضاع پیچیده تر از این حرفاس ولی تنها راهیه که به ذهنم میرسه ...هووف ...تمام دیشب تو خواب حتی دنبال راه حل بودم و الان احساس میکنم مغزم درد میکنه😑 برم یه لیوان شیر بخورم بلکه آروم شم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۳
April April

نظرات  (۱)

هممم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی