Welcome to April's Life

خود محوری!!

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ

با تشکر از دوست عزیزمون آنه ی عزیز بالاخره موفق شدم وبلاگ قبلی رو از دسترس خارج کنم..که نه چشم خودم بهش بیفته نه کس دیگه ای😁 

دوست ندارم از اوضاع این روزا چیزی بنویسم...نه اینکه حالم بد باشه نه..حالم خوبه..زندگی رو رواله...فقط دوس دارم بی خبر از همه چی و همه بی خبر از من به زندگیم ادامه بدم...

امسال رو باید رو.خودم و هدف هام سرمایه گذاری کنم..دیگه همه توجه ها فقط به خودم خواهد بود..همه هزینه ها هم برای خودم میشه😂 برو بریم اپریل..هواتو دارم 😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۹
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی