Welcome to April's Life

Hell office

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ب.ظ

خب در راستای پست قبل باید عرض کنم که همگی مون خداروشکر حالمون خوب شد و منم کلی نذر و نیاز کرده بودم که کسی چیزیش نشه و شکر خدا سلامتیمونو بازیافتیم نذرمونم ادا کردیم😁...از ۱۶ هم که مجدد رفتم سرکار و نگم براتون که چون از پنجم نرفتیم انقدرررررر کار تلنبار شده بود که این دو هفته اخیر من واقعا در حد مرگ کار کردم و اصلا نمیفهمم روزا چطوری شب میشه...این در حالیه که توی این شرایط کرونا ادارات باید با پرسنل کمتر و ساعات کمتر  کار کنن که متاسفانه هیچکدومش در مورد ما رعایت نمیشه و ما مجبوریم مثل روزهای عادی کار کنیم!! فردا هم مجددا از اون روزای پرفشاره که با اینکه پنج شنبه است ما سرکاریم! خلاصه که اینم وضعیت ماست در روزهای نصفه و نیمه قرنطینه...

سعی میکنم به تولدمم هم که ۱۱ روز دیگس فک نکنم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۷
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی