Welcome to April's Life

برو دنبال دلت!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ

نمیدونم کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو خوندین یا نه؟ من بارها و بارها از این طرف و اون طرف اسمشو شنیده بودم..توی کتاب فروشی ها دیده بودمش ولی هیچ وقت راغب نبودم برم سمت این کتاب!! اصنم نمیدونستم این کتاب راجع به چی هست و همینطوری احساس میکردم کتاب جذابی نیست!! خلاصه حدود سه هفته پیش که رفته بودم توی یه کتاب فروشی قدم میزدم برای خودم و قصد خرید کتاب هم نداشتم، چشمم خورد به این کتاب! قیمتش هم خب کم نبود...کتابو باز کردم..مقدمشو خوندم به نظر جالب اومد..گفتم جهنم و ضرر میخرمش! و خریدم! اون روزی که این کتابو خریدم میشه گفت از نظر روحی واقعا حال خوشی نداشتم...تباه بودم به معنای واقعی کلمه..و اصلا قسمت بود من اون روز برم توی اون کتاب فروشی و این کتابو بخرم...خلاصهههه..میتونم بگم از روزی که این کتابو خوندم خیلییییی حالم خوب شد..صبحا توی تاکسی، بعد از ظهر ها موقع بیکاری سر کار، و همه جا این کتاب همراهم بود..تا یکم احساس میکردم باز درگیر افکار منفیم شدم چند خط از کتابو میخوندم و انرژی میگرفتم...توی این کتاب یه جمله ای که مدام تکرار میکنه اینه که ذهن استدلالیتون رو بندازید دور😁 بله...دقیقا باید دست از استدلال و دودوتا چهارتا کردن بردارید! کاری که من همیشه استادش بودم😓 چون خیلی از چیزا با استدلال ذهن ما شاید عقلانی نباشه و اصلا حتی عملی نباشه ولی بعد که دست از استدلال برمیداری و به خدا واگذارش میکنی کاملا عملی و ممکن میشه..در رابطه با این قضیه و پیروی از شهود( یعنی چیزی که به دلتون میفته) داستان های جالبی تو کتاب هس..فک کنم هممون تو زندگی تجربه کردیم که یهو به دلمون افتاده فلان کار رو.کنیم که اتفاقا هم نتیجه اش خوب شده...منم داستان های کتابو خوندم و.جو گیر شدم گفتم دیگه رفتم که از شهود خود پیروی کنم...😂 

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۰
April April

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۲ همطاف یلنیـــز
سلام سلام
من این کتاب رو تقریبا دو دهه پیش خواندم. توصیه می کنم جوگیر نشوید
اینجا دنیاست، بهشت نیست که هرچه بخواهیم و هرچه اراده کنیم برایمان فراهم شود.
برای آرامش و کنار آمدن با خود و زندگی، مطالعه جهان بینی و هستی شناسی خودمان را ترجیح می دهم.
.
برقرار بمانید و راضی
پاسخ:
سلام..ممنون از کامنتتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی