Welcome to April's Life

انرژی +

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۳۵ ب.ظ

چند روز پیش یه جمله انگیزشی قشنگ برای خودم رو کاغذ نوشتم و گذاشتم تو جیب مانتوم..هر از گاهی سر کار که بودم نگاهش میکردم و لبخند میزدم...تو مترو که بودم و حوصلم سر میرفت، اون تیکه کاغذ کوچولو رو از جیبم درمیاوردم و نگاش میکردم و دلم قنج میرفت...خلاصه که اون یه تیکه کاغذ کلی انرژی داشت توش...امروز سوار تاکسی شدم..راننده تاکسی ادم خیلی مودب. خوش برخورد و پر از حس خوب و انرژی بود...حس خوبشو ازش گرفتم و تو مسیر هم کلی براش حس های خوب تر خواستم تا همیشه همینقدر انرژی مثبت داشته باشه...به مقصد که رسیدم. پولو دادمو پیاده شدم..وقتی که داشتم میرفتم..یه نگاه به داخل ماشین کردم...دیدم تیکه کاغذ انرژی بخشم از جیبم افتاده و رو صندلی عقب جا خوش کرده..لبخند زدم...اون تیکه کاغد کوچولوی پر از انرژی و حس خوب رسید به کسی که خودش هم همون حسا رو بهم منتقل کرد..میدونم وقتی اقای راننده کاغذو بخونه، لبخند میزنه و حس خوبش دو برابر میشه😉 منم دوباره اون جمله رو مینویسم و میذارم تو جیبم..شاید دوباره این کاغذ برسه به دست کسی که نیاز داشته باشه این جمله های قشنگ رو بشنوه و امید از دست رفتشو پیدا کنه😊😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
April April

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی